Φαντασία



Είναι κρίμα να βλέπω γύ-ρω-μου ανθρώπους που μου έκαναν τους επαναστάτες τώρα να φοβούνται τις...εκλογές! Κρίμα γιατί οι επαναστάτες δεν περιμένουν καν τις εκλογές, οδηγούν τα γεγονότα δεν τα περιμένουν. Γι' αυτό παιδιά αφήστε το παραμύθι, "επαναστάτης" και "ανθρωπάκι" δεν συμβαδίζουν. Καθίστε και κλωσήστε τα όποια(;) ευρώ σας όπου είστε βολεμένοι αλλά να ξέρετε ότι δεν είναι δικά σας. Όσο για τα ωραία λόγια που και αυτά με φόβο τα ξεστομίζετε έτσι για να κάνετε εντύπωση σας αφιερώνω το γνωστό απόσπασμα του "σκοταδόψυχου". Για τους "υπόλοιπους" που τους αρέσουν οι προηγούμενοι "επαναστάτες" γιατί λένε τα λόγια που θέλουν να ακούσουν το κρίμα είναι διπλό αφού εν γνώση του φόβου τους προδίδουν την Ελλάδα και τα ιερά της.

Έχω βαρεθεί να παρακολουθώ αυτό το απίστευτο "χάιδεμα των αυτιών" από όλα τα ΜΜ Εξημέρωσης ακόμα και τα πιο μικρά και α-σή-μα-ντα κάθε είδους.

"- Εκλογές; Όχι ρε παιδιά παρεξήγηση! Ποιόν να ψηφίσω, μου είπατε; Εγώ θέλω να παίρνω τη συνταξούλα μου, το μισθουλάκο μου και όταν ο μέγας βεζίρης το θελήσει θα ψηφίσω τον επόμενο στη λίστα, λέγε με Alexis. Δεν ξέρω αν με καταλαβαίνετε, να παραμείνω βολεμένος θέλω μέχρι να περάσει η κρίση και μετά να βολέψω τα παιδιά μου. Ας πληρώσω ρε παιδί μου και κάτι παραπάνω δεν πειράζει. Εγώ δεν είμαι ούτε επαναστάτης, ούτε αναρχικός, ούτε ήρωας και μάλιστα, τώρα που το σκέφτομαι, δεν είμαι ούτε καν Έλληνας...

- Ανθρωπάκο μη φοβάσαι, δεν θα πας ακόμα σε εκλογές κι όταν πας εγώ θα σου πω ποιον θα ψηφίσεις. Μόνο, κοίτα, στο μεταξύ πρέπει να μου δώσεις κι εκείνο το "σπιτάκι", ξέρεις εκείνο που με τα δικά μου λεφτά και ανοχή έφτιαξες; Το θυμάσαι; Το θέλω γιατί τώρα θα έρθουν άλλοι να μείνουν μέσα. Μην ανησυχείς κάπου θα βολευτείς κι εσύ αλλά θα είναι κάπως πιο φτωχικά, εντάξει;

- Ε, καλά, αν είναι να σωθούμε, εντάξει!..."

Όχι δεν είναι η νοσηρή μου φαντασία, εσύ είσαι ρε...