A+A=2 (;)

Άρχισε η νέα σχολική χρονιά και οι πιτσιρικάδες και οι πιτσιρίκες του δημοτικού πήραν τα νέα τους βιβλία...ωραία! Πήρα κι εγώ να δω το νέο βιβλίο των μαθηματικών της έκτης τάξης... Το ανοίγω στην πρώτη σελίδα και...πέφτω ανάσκελα! Τι βλέπω στην πρώτη αριστερή σελίδα; Τον Πυθαγόρα; όχι, τον Διόφαντο; μπα! Τον Εμπεδοκλή; ούτε! Λοιπόν για να μην σας κουράζω κανείς Έλληνας μαθηματικός ή άλλος δεν είναι το πρώτο πράγμα που βλέπει ένα Ελληνόπουλο ανοίγοντας το βιβλίο των μαθηματικών του... Τι είναι τότε; μας έσκασες! Είναι ένα μικρό κείμενο από το οποίο τα παιδιά “ενημερώνονται” ότι τα σύμβολα των αριθμών (0,1,2...9) τα πήραμε λέει από τους Άραβες και που αυτοί τα πήραν από τους Ινδούς... Και γιατί παρακαλώ έπεσες ανάσκελα; Γιατί ε;...λοιπόν:

Αυτή η “ιστορία” ότι ο πολιτισμός έχει έρθει από την Ανατολή (Μαθηματικά, Γεωμετρία, Αστρονομία κτλ.) και από το “Ινδοευρωπαϊκό” φύλο, προωθείται με κάθε μέσο! Το ωραίο είναι ότι όλα βασίζονται σε ελάχιστα στοιχεία και εικασίες. Έχουμε ακούσει για παράδειγμα ότι ο Πυθαγόρας σπούδασε μαθηματικά στην Αίγυπτο! Το ύψος όμως της Μεγάλης Πυραμίδας το βρήκε ο Θαλής!! χρησιμοποιώντας μαθηματικά που υποτίθεται γνώριζαν οι Αιγύπτιοι!!! Ας αφήσουμε τώρα το ότι δεν υπάρχει ούτε ΜΙΑ μαθηματική απόδειξη διατυπωμένη από έναν ανατολίτη μαθηματικό εκείνης της εποχής! Και τι εποχής, μιλάμε για 1000 χρόνια έτσι; Καλά, δεν σώθηκε τίποτε; Μόνον υπολογισμοί εμπόρων και κανόνες; Κι εδώ είχαμε εμπόριο και μάλιστα από πολύ αρχαιότερες εποχές!!! Και που είναι η αρχή; Πως τα βρήκαν; Πως τα σκέφτηκαν; Πως τα εξέλιξαν; Δεν φαίνεται περίεργο ότι τα μαθηματικά τους εμφανίζονται αλλά δεν εξηγείται λογικά η παρουσία τους; Σαν "κάποιος" να τα φύτεψε! Τα μαθηματικά δεν είναι Γεωγραφία, τα μαθηματικά τα γεννά ο ανθρώπινος νους με την λογική του. Που είναι οι στρατιές μαθηματικών, αστρονόμων, φυσικών, θεωρητικών που ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να υπήρχαν αφού οι λαοί αυτοί εξασκούσαν την επιστήμη για αιώνες;;; Αντίθετα, αυτοί που υποτίθεται τα πήραν από αυτούς ΕΧΟΥΝ στρατιές τέτοιων επιστημόνων που αν είχαν σωθεί όλα τα έργα τους δεν θα χρειαζόταν να προστεθεί σχεδόν τίποτε στα σύγχρονα βιβλία των Μαθηματικών και της Γεωμετρίας. Αλλά “φρόντισαν” για αυτό κάποιοι ώστε να μην τα βρούμε ποτέ...

Υπερβάλω; Ε, αφήστε με να υπερβάλω και δεχθείτε με τη λογική σας τα παράλογα συμπεράσματα όχι μαθηματικών αλλά πληρωμένων από διάφορα ιδρύματα-ανώνυμες εταιρείες, εικασιο-λόγων. Που το ξέρω; Το ξέρω γιατί 1+1=2 και η λογική είναι ο μόνος δρόμος προς την αλήθεια. Ότι ΔΕΝ “στέκει” λογικά όσα βιβλία κι αν το γράφουν όσο μεγάλα στόματα κι αν το πουν απλά είναι ΛΑΘΟΣ! Τώρα, αν τα σύμβολα είναι ινδικά, αραβικά ή κινέζικα αφήστε το, δηλαδή και τα αρχαία Ελληνικά που βρέθηκαν στην Ινδία και είναι 6.000(!!!) ετών, Ινδικά είναι; Τα Αιγυπτιακά ιερογλυφικά που βρέθηκαν στην Αυστραλία; Τα Ελληνικό-τα-τα σύμβολα επάνω σε Ελληνικό-τα-τους αμφορείς-πιθάρια που βρίσκονται σε όλη την Αμερική; Κι άλλα πολλά παραδείγματα. Απλά θέλουν την Ιστορία μέσα στα πλαίσια που τους βολεύουν. Ποιοι; ΑΝ με ρωτάτε τότε κι εγώ απευθύνομαι στη λογική σας και σας ερωτώ: Καλά, με δουλεύετε; Που ζείτε; Δεν σας έχει πάρει η “μπόχα”; Δεν σας έχει πονέσει τα μάτια η λάσπη; Δεν έχει μαυρίσει την ψυχή σας η αδικία; Δεν υποψιάζεστε τίποτε και κανέναν; Κι αν ναι, το σκεφτήκατε; Το αναλύσατε; Καταλήξατε σε συμπέρασμα ή γυρίσατε “κανάλι” γιατί δεν σας βολεύει; ΞΕΒΟΛΕΥΤΕΙΤΕ!

Ακόμη δε χειρότερα κάποιοι αρκούνται στην άποψη του Χ-κάποιου τιτλούχου που θα ακούσουν-δουν στην τηλεόραση ή και του Χ-βιβλίου που διάβασαν κάποτε στις διακοπές τους και μετά θα κοιμηθούν τον ύπνο του δικαίου, αντικρούοντας πλέον κάθε άλλη άποψη παπαγαλίζοντας και λέγοντας ίσως χαρακτηριστικά: Τι λες ρε μα..κα αφού το έχει πει και ο..."Μιούλερρ" χωρίς να ξέρουν τίποτε γι' αυτόν τον “τύπο” που προβάλλεται από τα “μέσα” και τις οργανώσεις κάθε είδους που κι αυτά-ές με την σειρά τους έχουν τα δικά τους συμφέροντα και τα δικά τους "έξοδα"...

Αυτό που με ενδιαφέρει (και νομίζω όλους) είναι η ΟΥΣΙΑ του πράγματος που είναι αυτή καθ' αυτή η ΕΠΙΣΤΗΜΗ των μαθηματικών! Αυτή πρέπει να μαθαίνουν τα παιδιά κι όχι θεωρίες και εικασίες που είναι έτοιμες να καταρρεύσουν στην πρώτη κριτική...

Στην πρώτη λοιπόν σελίδα του Ελληνικού βιβλίου μαθηματικών έπρεπε να υπάρχει ένας από τους πολλούς γίγαντες της μαθηματικής επιστήμης δηλαδή ένας Έλληνας. Όχι το “δεκανίκι” της ινδοευρωπαϊκής θεωρίας! Ποιος τους είπε ότι μας ενδιαφέρει η αμφιλεγόμενη ιστορία των συμβόλων περισσότερο από την ιστορία των μαθηματικών; Αλλά βλέπετε, μας δίνουν ότι έχουν, σύμβολα έχουν ε, σύμβολα τρώμε! Από ουσία τίποτε αλλά τα σύμβολα όμως δικά τους Α! Όλα κι όλα... Πως αλλιώς βλέπετε θα μας πείσουν οτι είναι πρώτοι ή ακόμη χειρότερα οτι εμείς ΔΕΝ είμαστε! Όλοι η Ασία μπορεί να είναι οι Έλληνες όμως ΟΧΙ...

Αναρωτήθηκαν ποτέ που θα βρισκόντουσαν τώρα αν δεν υπήρχαν τα Ελληνικά μαθηματικά; 3.000 χρόνια πίσω, εκεί θα ήταν. Ποιος ξέρει, ίσως να έψαχναν ακόμη τρόπο να μετρήσουν την Μεγάλη πυραμίδα.

Ξέρουν όμως να γεμίζουν τα παιδικά μυαλά με ψέμματα για τα Ελληνικά μαθηματικά (κι όχι μόνον αυτά) ότι δήθεν δεν μπορούσαν να συνεχίσουν γιατί δεν είχαν άλλες δυνατότητες κι άλλες τέτοιες μπούρδες! Δεν λένε την αλήθεια στα παιδιά. Γιατί δεν τους λένε ότι ο νικητής επιβάλει τη γλώσσα του και τον πολιτισμό του; Δεν το ξέρουν αυτό; Δεν το καταλαβαίνουν; Δεν τολμούν να το πουν; Άλλο; βρείτε το μόνοι σας...λογικήν έχετε.

Επειδή λοιπόν πολύ λίγα μας έχουν αφήσει να μάθουμε για τα Ελληνικά Μαθηματικά κι επειδή μάθαμε κι εμείς να αναμασάμε ότι μας “σερβίρουν” στα “σχολεία” (που θα έπρεπε να λέγονται “νεκροταφεία λογικών εγκεφάλων”) δείτε κι αυτόν τον ιστότοπο εδώ για περισσότερα. Υπάρχουν κι άλλα και το θέμα δεν εξαντλείται ούτε σε ένα blog ούτε σε μια ιστοσελίδα...

Ένα έτσι για το τέλος, μιας και αναφέρθηκα στη Μεγάλη πυραμίδα. Δεν ήξεραν πόσο ύψος έχει έτσι; Δεν ήξεραν ΠΩΣ να το μετρήσουν, εντάξει; Καλά ρε παιδιά και ΠΩΣ στο δια... την έφτιαξαν; Πως έκαναν τους υπολογισμούς; Και μην ακούσω τίποτε για χαμένους πολιτισμούς εντάξει; Δεν εξαφανίζονται έτσι οι πολιτισμοί εκτός κι αν...το θέλουμε...μας βολεύει ρε παιδί μου πως να το πω...

Θα επανέλθω...