
Τώρα όλοι να τρέξουν στα "παράθυρα" (σιγά ρε παιδιά ένας-ένας να φύγουν πρώτα οι "Ζαχοπουλιόπληκτοι") και να φωνάζουν για να βγει ο καλύτερος...χριστιανός δια βοής... Τι "666" τι αποκάλυψη του τζον τι...
Ως ελεύθερα σκεπτόμενος νους (το δυνατόν) ειλικρινά σας λέγω ότι αισθάνομαι περισσότερη ενόχληση για την μόλυνση του πλανήτη, την εξαφάνιση του φυτικού και ζωικού βασιλείου και την εξαθλίωση των ανθρώπων εξ αιτίας του παγκοσμίου χρηματοοικονομικού συστήματος παρά για το RFID. Δεν το υποβαθμίζω και θεωρώ ότι πρόκειται για σοβαρότατο θέμα αλλά όχι για όλους τους ανθρώπους και σίγουρα όχι για τους ελεύθερους Έλληνες. Δεν μπορεί να μου κάνει τίποτε το RFID που εγώ δεν θα θελήσω να γίνει. Πρέπει να δεχθώ να το βάλω κάτω από το δέρμα μου για να γίνει οτιδήποτε κι αν έχω αντίρρηση τότε πρέπει να αναλάβω κι εγώ τις ευθύνες μου κι όχι να κλαίγομαι ότι "μου το επέβαλαν". Στην πραγματικότητα αυτό που συμβαίνει είναι το εξής: Είμαι τόσο (Εγώ ο μέσος πολίτης) αδύναμος και τόσο μακριά από τις ρίζες μου που μπροστά στο ψευτοδίλημμα: Κατανάλωση, Οργάνωση και RFID ή περιθωριοποίηση και αγώνας για ελευθερία μέχρι θανάτου προτιμώ το πρώτο μη γνωρίζοντας -ο φουκαράς- ότι είναι δυστυχώς πια αδύνατο για κάποιον σήμερα να πεθάνει για κάτι ανώτερο αφού το αρχικό δίλημμα το οποίο τίθεται είναι ουσιαστικά ανύπαρκτο για μια δημοκρατική κοινωνία-πολιτεία-πολίτη. Η ουσία και η αξία του RFID βρίσκεται πολύ χαμηλότερα από κει που την τοποθετούμε. Το RFID όπως και το BarCode γεννήθηκαν μέσα από την προσπάθεια για "οργάνωση" και "έλεγχο". Οι ηθική αξιολόγηση αυτών των μεθόδων ως "διαβολικών" "αντιχριστιανικών" ή ότι άλλο θεωρώ ότι είναι το λάθος που κάνουν όσοι εφαρμόζουν την ηθική και στα φυσικά φαινόμενα πράγμα που επίσης θεωρώ λάθος. Ένας μεγάλος σεισμός για παράδειγμα δεν παραβαίνει κανέναν ηθικό νόμο ούτε έχει σκοπό τον άνθρωπο που μπορεί να σκοτωθεί εξ αιτίας του. Έτσι και τα μέσα αυτά οργάνωσης δεν φέρουν καμία ηθική ευθύνη ούτε έχουν στόχο τον άνθρωπο. Η χρήση τους -που τελικά γίνεται- είναι το θέμα.
Η χρήση τους αυτή όμως προϋποθέτει και τη συναίνεση του χρήστη. Αν ο χρήστης έχει ηθικούς ενδοιασμούς για την χρήση του μέσου τότε είναι αυτός που παραβαίνει τους δικούς του ηθικούς νόμους με την χρήση του. Δεν του φταίει κανείς. Ζει σε μια δημοκρατική κοινωνία (όχι βέβαια και τόσο δημοκρατική όσο θα ήθελε) που μπορεί κάθε 4 χρόνια να επιλέγει. Δυστυχώς γι' αυτόν επιλέγει πάντα να μένει "καταναλωτής" κι αφήνει το "πολίτης" στην άκρη.
Κοιτάξτε πόσο εύκολο είναι να περάσω στον πολίτη κάτι τέτοιο. Αρχικά λοιπόν φροντίζω να το παρουσιάσω ως μια αναγκαία επιλογή έχοντας φροντίσει να "τονίσω" τις ηθικές αιχμές του ζητήματος ώστε να συμβούν 2 πράγματα: Α. Παραβλέπονται έτσι και μπαίνουν σε 2η μοίρα οι πολιτικές επιπτώσεις δηλ. δικαιώματα του πολίτη, ελευθερία κτλ. Β. Ευαισθητοποιούνται οι διάφορες θρησκευτικές οργανώσεις και κάνουν πολύ θόρυβο τόσο πολύ που καλύπτονται όλα τ' άλλα. Έτσι, έχοντας μετατοπίσει τη συζήτηση σε λιγότερο χειροπιαστά πράγματα και γνωρίζοντας ότι ο πολίτης χάνει εύκολα την πίστη του επιτυγχάνω τον σκοπό μου. Σίγουρα αυτό είναι έντεχνα καθοδηγούμενο από τις "εταιρίες" παραγωγής των διαφόρων προϊόντων αλλά αυτό δεν είναι ταυτόχρονα και άλλοθι για τον πολίτη έτσι δεν είναι;